Bitterfittan


Jag som packåsnan igår.

Idag har jag inget vettigt att skriva. Det är VARMT så jag tror jag dör. Jag har jord på hela magen & bröstet, men har redan duschar tusen gånger idag så jag orkar inte en gång till. Jag känner mig irriterad utan att veta varför. MEN om ni vill veta så har Ville varit ute i parken idag för första gången med koppel. Han var en riktig tuffing, förföljde hundar & reste rygg åt människor. Ett tips, vill ni ragg - skaffa en kattunge! Funkar bäst för män eftersom det bara verkar vara kvinnor som är sådär puttenuttiga. Flera stycken stannade & pratade med oss & de cyklade även förbi & sa "guuuuud så söt!"

Jag har inget motivation alls till bloggandet. Orkar inte ens läsa de bloggar jag så troget följt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0