Fredag

Jag klev upp nyss, tog mig en skön sovmorgon. Igårkväll åkte vi till landet där Svärfar bjöd på mat. Grillat såklart :) Vi var 8 pers som satt & pratade om allt mellan himmel & jord. Många skratt blev det också. Tillslut var jag så trött & såg dubbelt, funderade lite för mig själv hur fan jag skulle kunna köra bilen hem, men det gick. Idag vet jag inte vad som händer riktigt. Jag har kramper i magen & funderar lite smått på om dendär kycklingen jag åt häromdagen gav mig salmonella? :$ HAHAHA! Är helt kladdig, det är sjukt varmt här. Det går inte att andas. Jag duschar tusen gånger om dagen iskallt. Visst hjälper det för stunden, men en stund därefter känner jag mig lika äcklig igen. Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0