Godnatt sötskallar


Än funkar det inte, men jag håller tummarna. Straxt dags för sömn. Men jag har ont idag igen. Svårt att sova när det värker så det känns som ögat ska ploppa ut. :S Dags att stoppa underarmarna i iskallt vatten, läste mig till att det ska kunna stoppa en attack. Tråkigt som fan att ni inte kan kommentera mina inlägg. Nu när jag fått motivationen tillbaka & bloggar flitigt som fan om precis allt & inget. Håll tummarna med mig. Release me! Release my body.  Lalala. En gång var det någon som sa att jag såg ut som Agnes. HAHAHA! Jag är ett riktigt orginal. Jag ser inte ut som någon annan än migsjälv.

VAD jag stör mig på MTV! Hotmatch är det idag som tar upp halva rutan. "Dennis gillar att sitta på Magnus ansikte". HAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0