Hade tänkt mig en uppdatering

Det hade ni inte väntat er va? Den senaste tiden har jag aft svårt att hitta orden & det är anledningen till att jag inte uppdaterar bloggen som jag gjorde förr. Det känns som jag saknar ord med svämmar över av känslor. Jag vill inte blotta mig så därför har jag valt att inte skriva så mycket :) Mycket har hänt, både bra & dåliga saker. Jag försöker att bara tänka på det bra, det gör livet lite lättare.

Idag väcktes jag redan klockan nio av min sambo sedan bar det av ut i regnet för att göra ett ärende. Jag var sjukt trött & absolut ingen lämplig bilförare. Jag körde över heldragen linje. Fy Ida! Efteråt hamnade jag i soffan & slog ihop i två timmar. Därefter blev jag en riktig hemmafru. Fan vad jag pysslat här hemma idag! Storstädning. Men det som verkligen ger vuxenpoäng är att jag lagar mat. Det händer inte alltförofta. Jag hatar att laga mat. Men idag blir det VARM SMÖRGÅSTÅRTA! Dags att hugga in. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0