Håll ut

Orsaken till att ni inte kan kommentera min blogg är en bugg, det har jag läst mig till. Har även följt en anvisning som förhoppningsvis får detta att funka. Dock kan det ta upp till ett dygn, så håll ut. OM detta mot förmodan inte fungerar så har jag mejlat blogg.se - kanske är de rara & hjälper mig? :)


Precis hemkommen från landet, vi har grillat hamburgare & rastat katterna. Ville är en riktig tuffing, men Bob tycker varken om att åka bil eller vara ute på landet. Så i fortsättningen får bara Ville följa med. Vi gick också en kvällspromenad i mörkret & la ut kräftburar, eller tittade snarare på när några vänner la ut dem. Haha ^^ Nu är jag FRI. Idag gick min uppsägningstid ut + sjukrivningen. Snart börjar allvaret. Jag ska ut på ett litet äventyr solo. Spännande ska det bli faktiskt. Hörni, jag googlade mina problem igår & kom fram till VAD det kan vara jag lider av. Det blir till att ringa läkaren. Märkligt vore det ändå om jag skulle vara drabbad av Hortons Huvudvärk som är en ovanlig form av huvudvärk. Men jag får attacker flera gånger om dagen, närsom men oftast nattetid. Sjuk smärta bakom högra ögat så att det känns ungefär som att det ska ploppa ut vilken sekund somhelst + att ögat rinner & är rött. Tinningen gör också ont & näsborren på höger sida rinner. Hemsk smärta. Uäk. & allt på höger sida. På lördag är det sillfest, yey. Jag laddar upp. Men har ni lagt märke till hur fort det blir mörkt? & vad kallt det är på kvällarna? Hösten närmar sig. -suck- Jag vill ha sommar & sol. Helst året om. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0