Här lagas det mat

Jag är vrålhungrig. Somvanligt kom jag på migsjälv alldeles försent. Jag har inte ätit något idag. Känner inte hungern förrän jag är svimfärdig & helt vimmelkantig. & den eviga väntan för att maten ska bli klar när man redan är hungrig så man dör är olidlig, men jag har bara migsjälv att skylla :) Det blir bakpotatis med rostbiffröra idag. Det är så sjukt gott. Tyvärr har jag inget recept att bjuda på eftersom jag gör det på måfå. Ingredienserna är iallafall creme fraiche, majonäs, lök, senap, salt, peppar & rostbiff.

Får se om jag har lust att baka något gott efter maten. Recept på smaskigheter mottages tacksamt :) Tycker sånt är kul, att baka alltså. Matlagning däremot är inte riktigt min grej.

Det lutar åt Chocolate chip cookies, snickerkaka eller kladdkaka med after eight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0