Hur gott är inte majs? :)

Jag är superförtjust i majskolvar. & bara därför ska jag äta det som kvällstugg. Hade sån fruktansvärd huvudvärk förut så jag la mig & sov i några timmar. Den var borta när jag vaknade men jag känner att den kommer smygande tillbaka nu. Det ilar liksom bakom öronen & tinningen, hemsk känsla. Har fixat den kalla såsen redan idag eftersom den är godast om den får stå & dra. & så har mina sötkatter fått en burk makrill i tomatsås. Den är ju lördag, klart man måste lyxa till det för svansbarnen :) Lugn & skön lördag precis så det ska vara tycker jag. Stillsamt är bäst. Det kan vara kul att gå ut nångång ibland men jag tröttnade på krogen någon vecka efter att jag blivit drickmyndig ;) Dock hade jag några oförglömliga helger 2007 med brudarna som jag sent kommer glömma. <3 Jag är inte mycket för alkohol & det har sina skäl. Jag tycker inte att baksmällan är värt det oavsett hur kul man har. Riktiga vuxenpoäng till mig!


Du får gärna drömma om att jag skulle ha dig som inspirationskälla, jag kan inte annat än att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0