Illa, jag mår illa. Varning för kräkhistorier!

Jag mår illa & det känns inte riktigt som läge att fundera på sömn då trots att det verkligen är hög tid för just sömn. Försöker att hålla mig sysselsatt för att slippa kräkas eftersom det är det värsta jag vet. Jag vet även att det är Saras största fobi. & visst är det hemskt att kräkas? Det känns som att hela kroppen ska lägga av. På tal om kräks. Jag minns för några år sedan då jag varit ute på krogen & kom hem full som en kastrull till Niklas som fortfarande bodde hemma. Slog ihop som en stock men när jag vaknade på morgonen snurrade det så rejält att jag var tvungen att hålla mig i väggarna för att kunna gå rakt. Tillslut bara kom det. Rakt på hans golv. & jag grät, som jag grät. Dels för att jag kräkts vilket i sig är sjukt vidrigt, men också för att det hamnade på hans fina blå kaklade golv. Niklas tröstade mig & han städade upp. Vilken karl! :)
 
På tal om något helt annat. Ville har en konstig vana eller ovana. Han snuttar alltid på Jeppes fötter. Frågan är, har hon sina tuttar där eller är det han som är märklig? Tror på det sistnämnda. Dom är så fina mina katter. Jag hör ett ganska avlägset kurrande eftersom jag har teven med volym på i bakgrunden. & det är så himla mysigt när de spinner sådär, av välmående. Jag älskar när Jeppe & Ville ligger & kivas om den bästa platsen på min mage. Jeppe har fått konkurrens nu. Innan vi skaffade Ville var hon ensam kelgris. Bob är som bekant inte speciellt kramgo, men han har sin charm ändå. Hans specialité är att gosa ner sin blöta nos mellan tårna på mig.

Jag tackar för mig nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0