Jag träffade SARA! :D

Jag har varit borta hela dagen. Kom hem lagom till Dexter som tur var :) Mötte upp Rebecka tidigare idag & tog en promenad runt stan, det blev lunch, en sen lunch. Sedan ringer hennes föräldrar som skulle grilla, så de hämtade upp oss & sedan bar det av till Krokek. Mätta & belåtna gav vi oss iväg på promenad & det blev en sväng till Sandviken(?) (Fast egentligen fick vi skjuts dit, dock gick vi hem sen.) När jag såg Blix på en skylt fattade jag att det måste vara där någonstans som Sara håller hus. Mycket riktigt det gjorde hon. Så vi möttes upp en bit ifrån den omtalade hångelplatsen & kramades :) Aw. Det var så kul att de den lilla token, alltid lika söt & glad. Nu sitter jag i soffan med en utslagen Ville bredvid mig. Han är SÅ söt när han sover. Over & out


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh idiiiiiiiiiiis mer sånt mer sååååååååååånt! När jag såg dig upptäckte jag hur mycket jag saknat dig din apa!

2009-07-21 @ 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0