Liveporr

Jag har precis kollat liveporr. Några grannar hade det trevligt i fönstret. Tänkte precis skriva, hur normal är man då, men jag ska nog inte säga så mycket. ^^ Bob snodde precis min soffa som jag bäddat iordning för att inte fastna med röven i dynorna. De andra sover gott efter en utomhusvistelse på taket i några timmar. Det är kallt ute, dock är det lika varmt som vanligt i vår lägenhet. Jag har kramp i båda vaderna efter allt dansande igår & ändå valde jag skor utan klackar. Hur är det möjligt liksom? Bah. Fick ett lite oväntat samtal för en halvtimma sedan typ. Jag blev så glad :) Vem det var förblir min hemlighet. Här kollas det på dexter. Ska nog återgå till teven. Godnatt


Hur söt är inte Ville? :$


Kommentarer
Postat av: Sara

ahahaha vilken härlig bild på den lille.

2009-07-05 @ 00:45:57
Postat av: sarase

Åååååååå han kan ju bli kattmodell juuu! haha värsta fotogeniska katten ju ;) En nakenkatt?Haha näää nää du så villig är jag inte! Jag vill ju ha en liten hårboll inte hudboll ;) Hoppas verkligen att du kommer in på Komvux nu! Det är en kanonbra utbildning med bra lärare och viktigast, intressanta ämnen. Men sista terminen är roligast! ;)

2009-07-05 @ 22:21:09
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0