Man glömmer så lätt.

Jag minns inte att det var såhär jobbigt att ha kattunge. Han är helt galen. Bits & rivs, anfaller när jag går förbi & när jag dragit honom i nacken blir han ilsken. Jag hoppas att det bara är en fåta, han är kattunge. Men jag tycker ändå han har lite psyktendenser. Påminn mig, kattägare - är det såhär det ska vara när man har kattunge? ;)

Måndag igen, veckorna bara springer förbi. Ska straxt ta en dusch & sedan se vad denna dag har att erbjuda.

På tal om något helt annat. Får man hem blanketter från csn när man blivit antagen eller måste man fixa det själv?

Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste fixa allt själv med csn :)

2009-07-20 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0