Torsdag

Vår lägenhet är varm som en bastu, jag står snart inte ut längre. Jag blir galet irriterad i denna hetta. Trött är jag också. & skulle helst av allt bara mysa ner mig i soffan framför teven. Men det blir inget skönt utan täcke! Jag har tvingats sova med bara påslåkan på mig de senaste nätterna. & det funkar helt enkelt inte. Var ute en sväng i parken, solade en timma, sen fick jag nog. I skrivandets stund är jag mätt i magen på sill som jag precis petat i mig eftersom magen kurrade som tusan. Sitter här i vår alldeles för varma lägenhet & bloggar i bara trosor. Något annat går inte att ha på sig. När jag varit ute en sväng är det som att gå in i en vägg. Whattafakk liksom! AC:n står på & det lär märkas på elräkningen. Tycker minsann att de borde göra något åt detta eller reducera hyran! Jag känner ett stort behov av att hitta en lägenhet med balkong. GE MIG! Katterna gömmer sig på de svalaste ställen de kan hitta. Ville slog ihop framför AC:n. Bob ligger på det blöta badrumsgolvet & Jeppe i sovrumsfönstret där det blåser en aning. Det får gärna komma lite åska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0