Tvätt/storstäd & meningslösa meningar

Idag har jag sugit av mina golv & även skurat dem. Diskat några gånger & även lagat mat. Straxt ska jag bege mig ner mot tvättstugan, så  jag vet ad jag har att se fram emot resten av kvällen. Vet ni vad jag åt idag? Fisk med kall sås & potatis. Det åt jag igår med, men då panerade jag rödspätta. Idag blev det sprödbakad torsk. Fisk är nyttigt sägs det. Varför inte slå på stort & äta det vareviga dag? :$ Angående inlägget tidigare idag. Antar att ni inte förstod så mycket. Det var en nattlig konversation mellan mig & min sambo. Jag var vaken, han sov, så med andra ord pratade han i sömnen. Vilken skojjare. Nej hörni. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0