Uppdatering

Måste uppdatera vad som hänt under dagen! Just nu lagar min sambo mat till mig men självklart fick jag göra skitgörat. Ni vet, hacka lök & pressa vitlök. Det blir spegetti & köttfässås. Sent att äta nu, jag vet. Men ingen av oss har ätit idag. Weird. Nyss var vi hos svärmor & drack några koppar kaffe :) På söndag ska vi dit igen. Vi ska laga middag där & det blir fisk & potatis med kall sås. Rödspätta önskade svärmor. Jag har inte legat på latsidan idag minsann. Städat & styrt här hemma. Sedan efter inlägget jag skrev tidigare idag kände jag mig sjukt taggad för att bege mig ut. Jag är somsagt inte springmänniska & jag visste att jag inte skulle palla speciellt lång sträcka. Så jag sprang och powerwalkade i etapper, utan stopp. Vilket håll jag hade. 15 minuter tog det runt åbackarna. Det är bara att pressa migsjälv lite mer varje gång jag ger mig ut så ska jag nog snart kunna springa runt hela. Magen kurrar, dags för mat. Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0