Uppdatering





Idag har jag inte gjort annat än sovit typ. Fast på kvällskvisten bestämde jag & Rebecka att vi skulle på restaurang. Efter mycket om & men hamnade vi på Highlander, där vi åt pepparbiff & det var sjukt gott. Jag är mätt i magen & hamnade här. Ville är här & trackasserar mig när jag bloggar, vet inte vad han har att säga er egentligen, jag vet bara att ni inte skulle förstå honom. För han är inte bra på att skriva ;) Det sjukaste idag var när Rebecka & jag går igenom industrilandskapet & tre ynglingar på cykel kommer förbiblåsandes. Den ena slog till Rebecka svinhårt i rygg/röv & försökte få med sig plånboken. Som tur var föll den bara i backen. Jag blev förbannad & skrek "ERA JÄVLA PSYK" & ungjävlarna bara hånflinade. Fyfan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0