Varje gång jag runkar så tänker jag på din mamma







Angående rubriken då. Den låten sjöng Jonnas mamma för oss en stund innan hon sminkade iordning sig & lockade håret - för att gå till affären & köpa jäst. & den sjuka jäkla låten väcker så mycket minnen från skoltiden. Hur många gånger satt inte Fredrik, jag & Maria & sjöng - din mamma hon har kuksugarläppar, din mamma din mamma din mamma? Mygod. Det var tider det. Åter till gårdagens festligheter. Jag ringde Jonna som säger "ska du med ut ikväll?" & några timmar senare var jag påväg. Vi festade i Jonnas mammas lägenhet i ektorp. Lekte jag har aldrig & det lektes endel med kamerorna också. Sedan bar det av i taxi mot palace som inte alls var speciellt kul. Kan ha varit för att det var fredag, det märks att man börjar bli gammal. Men kanske också för att jag var nästintill nykter? Jag hade iallafall en riktigt trevlig kväll i härliga brudars sällskap! & jag hoppas på en repris? :)

Anledningen till att jag inte bloggande alls igår var för att jag var med min sambo & hans pappa på jobbet. & jag hjälpte till. Blandade bruk, vilket jag var världsbäst på - iallafall bättre än Niklas, som jobbar med det ;) Hah! Jag hade aldrig föreställt mig att det var så mycket arbete med att vara plattsätttare. Vad fel jag hade. Bila bort gammalt skit, putsa, flytspackla, gummi. . & sen kan man börja fundera på plattorna. När vi var klara var jag riktigt skitig! & sjukt trött i hela kroppen efter att ha sprungit med 25 kilos säckar i en trevåningslägenhet. Damn.
Lite mer bilder från gårdagens partaj då.





Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du gfer dig ut i svängen, fortsätt så, och kom ihåg att undra vad måsen har för frisyr! ;)

2009-07-04 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0