Årets första dopp

Vilken underbart dag! Jag klev upp tidigare än vanligt & käkade lite frukost innan Jonna kom & hämtade upp mig. Vi åkte en sväng ner mot stan för att J skulle göra ett ärende, sedan hem till hennes trädgård för att invänta storasyster Sofia. Sedan bar det av till Ågelsjön & årets första dopp stod Elliot för. Så himla söt var han när han simmade i luften :) Jonna & jag var sist i. Det var sjukt kallt! Så det blev bara ett snabbdopp. Dock finns det bildbevis. Efter några timmar där svek solen oss & vi åkte hem till Jonna där hon fixade en asgod sen lunch. Köttfärssås & snurrmakaroner. Jag tror att jag fått färg men eftersom jag inte blir röd utan brun så syns det inte speciellt mycket förrän jag är pepparkaka & det ska jag bli. Det känns som jag har tusen saker att fixa med här hemma. Plockar lite här & var. Skulle behöva dra ett varv med dammsugaren. & duscha! Det ser jag fram emot så grymt mycket. På återseénde

Kommentarer
Postat av: sarase

hehe lite kul.. jag o ante va också o bada idag och funderade på ågelsjön! Tänk va världen vore liten då om vi också hade hamnat där :D

2009-06-24 @ 23:33:20
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0