Det kliar i fingrarna typ

Jag har faktiskt googlat reda på att det kommer en ny säsong av Dexter, men när den kommer att sändas i Sverige har jag inte en aning om. Det är ju alltid något att se fram emot, yey! Idag var det en man som frågade mig "är jag inte söt?" jag trodde jag hörde fel & sa "va?" MEN jag hörde inte fel, så jag gick vidare. Då skriker han "jag måste spegla mig, för jag är så söt". Då fick jag mig faktiskt ett gott skratt. Jag skrattade på hans bekostnad. Han var minsann ingen skönhet. Rund & flint. Men vad härligt - att han fick mig att skratta ändå.

För några timmar sedan påbörjade jag ett projekt. Att skruva isär katternas enorma klös-ställning för att montera ihop den på annat vis. Men jag blev tokförbannad när det inte fungerade som jag ville. Det slutade med att jag råkade ha sönder en skruvgrej. Så jag monterade vackert ihop en mini klösis & kastade restan i vår klädkammare. Har inget tålamod med sånt skit. Varför skulle jag ens försöka mig på det? Bah

Vad ska ni göra på midsommar? Själv blir jag nykter. Inte mig emot. Hade planerat det så faktiskt. Får se om jag klarar av att köra bil med de piller jag ska ta. Skönt att ha bilen, kunna åka när man vill. Slippa vänta på bussar. Jag hatar kollektivtrafik. Speciellt att åka ensam. ALLTID ska det sätta sig någon äcklig person bredvid mig. Varför? Dessutom har jag varit med om endel underliga saker under mina bussturer. Som mannen förra sommaren som sprakade mig & kallade mig aphora. Gå & dränk dig, din aphora skrek han över hela bussen. Jag hade lust att slå honom, men jag gjorde ingenting. En annan gång, när jag fortfarande bodde hemma var det en sjuk kille som hotade att skjuta mig med gevär & han kallade mig också hora. Jag var så sjukt rädd, båda gångerna. Undrar varför vissa människor tar sig friheter att vräka ur sig sånt, helt oprovocerat?

Åh, nu ska jag mysa med Gäddan :)

Kommentarer
Postat av: sarase

Hahaha ååh du verkar så skön ;) Tolka mig rätt nu hahah. Du jag fattar precis vad du menar med det där. Jag kände/känner nog lika dant. Men en blogg säger verkligen inte allt!



Varje dag har jag lust att skriva hur jävla ont jag har. För jag har haft och har konstant smärta hela tiden till och från. Idag är en bra dag, men jämfört med andra kass. Hur som haver man ska alltid utgå ifrån sig själv.. så ja mår skapligt idag :) Orkar inte ens höra mitt eget gnäll längre. Det e jobbigt när folk frågar hur mår du...jag har lust att svara åt helvete varje gång men någonting får en ju en att sätta på sig det där jävla pokerfacet. Men man gör det ju inte bara för andras trivnad utan för sin egen skull också :) Det gör mig psykisk stark att vara positiv = gladare= smärtan i nacke och huvud mindre. Oj vad jag snöar in mig här :)

Men har du en svacka så skriv allt skit som rinner ur dig, lr är du inte jätte down för tillfället försök vänd på det och kom på saker som gör dig glad. Det kan få dig på lite bättre tankar :) I vilket fall som helst så är båda sakerna bra. Jag tror du behöver skriva av dig.. jag uppfattar dig som en positiv tjej oavsett hur deppig du är bakom skärmen!!!



Haha vet du... Ante, min sambo you know! Va ju tvungen o berätta idag att jag pratat med dig(har glömt säga det i all hysteri runt omkring) Visste du att det va han som gav dig referenser till Mcdonalds när dem ringde?! Hahah liten vääärld eller vaddå :) Han sa bara bra saker om dig också för de ville du nog veta va :)



Mm det verkar klokt det hon sa. Jag håller med henne..men viktigast är att det känns bra för dig. Ska bli intressant o se hur de hjälper nu. Va heter medicinen? Det e inget konstigt att äta sånt. Vi är bara människor lixom :)

Kram på dig nu ska jag slita mig så inte denna kommentar sträcker sig till ett mail... haha too late ;)



2009-06-18 @ 23:23:56
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sarse

Men hallåååå va e det för dumma personer som stöter på dig! Uscha mig! =)

2009-06-18 @ 23:25:16
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: J.E.N.

27e september kommer åtminstone jag och M sitta bänkade framför premiären i amerikansk TV :)

2009-06-19 @ 11:59:22
URL: http://nadell.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0