Ett tappert sista försök

Mitt internet har strulat hela dagen viket gjort mig sjukt förbannad. Jag har inget tålamod alls. & min sambo sitter fortfarande efter 12 timmar & spelar SIMS. Han bryr sig inte om att jag inte får min dagliga dos av internet. MEN trots det älskar jag honom mest av allt. Stackarn är inte kry. Så jag fixade fruktsallad till honom. Världens godaste! Ananas, jordgubbar, gul kiwi, banan, äpple, päron & vindruvor. Med smält vit choklad på :) Jag har också varit hos B idag & nyss tog jag en powerwalk med Jonnis, men det gick inte så fort som det brukar - för somsagt, jag får inte stressa. Allt ska gå i långsam takt nu.

 

Något positivt har iallafall inträffat;

- mitt saldo på kontot ökade några tusen! Tack skatteverket :)

- & Desperate Housewives är ikväll! Jag trodde det var säsongsavsluning förra avsnittet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0