Godkväll

Det blev inte många timmars sömn imorse när vi kom hem, så både jag & älskling har sovit några timmar nu på kvällen. Det tog emot när solen sken så vackert, men jag var ute en sväng tidgare idag. Låg & läste VR, lyssnade på musik & bara lapade sol. & det syns kan jag sova. Jag har en vit röv nu ;) Massa färg på axlar & rygg. Najs!

Hur mår ni kära läsare?
Jag är aningen seg & snurrig efter sömnbrist, men vem kan sova när man har ett litet knytte att stirra sig galen på? Aw, så söt han är. Hela tiden. När han sover, leker, äter. Han är till&med söt när han skiter & krattar som en galning i lådan. Jeppe är inte sådär överförtjust, hon fräser åt honom men ändå är hon sjukt nyfiken & ska fram & nosa på honom. & de kan sova en bit ifrån varandra också, så detta ska nog bli bra :) Han är ju en främling med massa främmande lukter av andra människor, katter & hundar - klart Jeppe är på sin vakt då. Dock blev vi lite chockade över Bobs beteénde, för han har tagit på sig rollen som mamma. Han följer efter den lille & tvättar honom. Vilken karl han är! ;) Lillkissen hoppade upp mig mig & rakt ner i min tallrik när vi käkade. Han var helförtjust i fiskpinnar & även den kalla såsen, vilken knasboll.

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0