Godmorgon

Vart fan är solen? Jag vill ha sommar NU! Jag håller på att pyssla i hemmet. Det första jag gjorde när jag behagade kliva upp ifrån sängen vid elvasnåret var att dra fram dammsugaren. Lite som hämnd för att jag hör när mina grannnar knullar, jämt. Om jag får säga mitt tycker jag att de borde flytta sängen en bit ifrån väggen, så jag slipper höra i vilken takt de kör. ^^ Min träningsvärk har släppt, så jag ska nog köra ett pilatespass, äta frukost & ta mig en promenad. Vet inte riktigt i vilken ordning bara. Vad ska ni göra idag? Jag ser fram emot GG ikväll.

& Jonna! Jag har försökt ringa dig flera ggr men kommer bara till telefonsvararen. Ring mig?!

Kommentarer
Postat av: sannie

jag vill också ha sommar. nu!

2009-06-07 @ 13:46:17
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0