HAHAHAHA



Ditt BMI är 505.35!

Du har viktklassen fetma.
För komma ner till normalvikt bör du gå ner 161.59 kg.


(Det var meningen att en bild Sara ritade på msn skulle vara HÄR. Men blogg.se fuckar sig. Imorgon. Jag lovar.)


Är ni nyfikna? Checka detta.


- HAHAHAHA. Tänk om du såg ut så. Som att du fått en hiss i huvudet & blivit bred på bredden. Jag skulle presentera dig för alla!

Tänk om ALLA kunde tänka så :) Sara min underbara Sara. Jag sitter i soffan & håller andan för att inte brista ut i hysteriskt skratt & på så vis väcka min sovande sambo. Vilken underbar klok kvinna jag har i mitt liv, jag är fan RIK.


Kommentarer
Postat av: Sara

ÅH! (L) Hiss i huvudet eller ej, min kärlek för dig består hiss ida. Rund, slank glad eller putt. Oavsett är du min idiiis :D

2009-06-08 @ 00:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0