Lillen på besök


Det fick bli pizza idag men det smakade inte så gott - så jag delade mer än gärna med mig till Lillen som kom på besök :) Alltid lika trevligt. -syskonkärlek- Nu försöker jag fundera på sömn eftersom jag ska upp relativt tidigt & åka tåg. Ögonen går lite i kors, men hjärnan går på högvarv somvanligt. Denna eviga stress. Jag blir galen. & när Lillen är på krogen är det svårt att helt koppla av. Varför vet jag inte, man är nog alltid orolig för de man älskar mer än livet.


Jag älskar dig Lillebror. <3

Kommentarer
Postat av: sara

Imorgon kl 10.00 Tänker jag på dig mer än vanligt, lycka till!

2009-06-11 @ 00:08:15
Postat av: Ida

Tack snuttan :) Det värmer. Jag behöver det. Hoppas detta är början på mitt nya liv. Åh. Nästa vecka; antagnigsbesked. Iallafall från tre skolor. HOPPAS!

2009-06-11 @ 00:23:38
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0