Lördag

Nu har jag varit en sväng på stan & handlat lite dricka inför kvällen :) Vi ska på barnkalas hos Rebecka som fyller år idag! Jag hade önskat saft & bullar, partyhattar, ballonger, jirlanger & lek. Men det verkar inte som min önskan slår in. Istället ska vi skåla i alkoholhaltiga drycker & sjunga ja må hon leva så att Rebecka skämms! Visst är jag en snäll vän? Försökte hitta något litet till henne & det var inte det lättaste. Jag älskar att köpa presenter till människor, men då ska det vara spontant, saken ska skrika "KÖP MIG". Det ska liksom vara klockrent. Som ni förstår hittade jag inget bra, men jag ville inte komma tomhänt. & egentligen ska man väl inte berätta i förväg vad man köpt & man ska väl inte lämna prislapp kvar? Jag avslöjar allt. Jag har köpt en neongrön dildo. Blev du glad nu Rebecka? HAHAHA! ^^ Det är nog dags för mig att ta tag i hemmet. Disken gör mig illamående. & min jävla sambo får ta & kliva upp NU!

Glöm inte:
Kamera
Dildon
Alkohol
& migsjälv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0