Lördagkväll

Vad får man från en nervös ko?
- ekahsklim

HAHAHA

Jag har fortfarande inte kommit in i duschen. Ska på en liten promenad nu, posta några brev & handla lite. Men sedan ser jag fram emot en skön dusch innan Dextermaraton! Ska försöka hålla mig vaken till tre inatt, men det lär bli tufft eftersom jag gick upp vid nio redan. Om jag inte gör det för bekvämt för mig, kanske sitter upp så borde ögonen gå att hålla öppna ;)

Det är sommar & solen är så underbart härlig. Jag har egentligen ingenting vettigt att skriva om, men jag gör det ändå - för sakens skull liksom. Ni får nöja er med värdelös uppdatering.

Kommentarer
Postat av: becca

hej hej! aaa, tack så mycket! haha"! blev så full i skratt när jag såg vad du hette! allt bra? kramar

2009-06-27 @ 20:52:15
URL: http://biggggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0