Måndag

Jag kokade kaffe men kom snart på att något så hett inte är gott när det är varmt så jag nästan smälter bort. Därför la jag i massa isbitar & vips så hadej ag iskaffe i handen. Har ringt detdär hemska samtalet idag. Angående uppsägning. Men det gick bra. Ska dit på onsdag & skriva på papper. Vilken lättnad! Jag börjar somsagt studera i augusti. Har blivit antagen på en & reservplacerad  på en annan - så jag hoppas att många hoppar av! :$ Om inte är det jag som pendlar till Växjö, men det är som tur är bara några ggr om året. Yey! Idag har jag tvättstugan. Köpt ett nytt sköljmedel som var helt underbart. Jag älskar sköljmedel. Hur underbart är det inte med nytvättat som doftar underbart? Aw. Hunnit med att telefonera med mammi, Jonna & Rebecka också. & vinkat åt min sambo som kom åkandes i jobb-bilen. Annars försöker jag att vara så still som det går eftersom det är sjukt varmt! Vilken hetta. Känner lite för att slänga mig i parken & bättra på brännan, men jag vet inte. Återstår att se :) So long suckers

Kommentarer
Postat av: sarase

Juste du hade kommit på reservplats till Komvux va det va...18:de? Shit va många som söker, om det nu va 18de reserv.

2009-07-02 @ 18:40:45
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0