Måndag

Jag har hunnit med en sväng till solarieöarna & en liten promenad. Postade ett brev. Nu tänkte jag äta frukost & det får bli havregrynsgröt. Nästa vecka får jag antagningsbesked & förhoppningsvis skatteåterbäringen :) Jag vågar inte hoppas på för mycket. Av 5 sökta utbildningar väntar jag svar från 4 st. Jag vet redan att jag är körd på en. Kallades aldrig till intervjun. Kan ni vara rara att be till gud för min skull, eller åtminstone hålla båda tummarna för mig? Jag behöver det. Jag behöver en nystart. OM jag inte kommer in känns det som att min värld faller samman. Jag försöker komma på en plan B. Men håll tummarna för mig. LOVA DET?! Åh! Vilken tur att jag hann hem innan regnet, för nu piskar det mot rutorna. När man sitter inne är det ändå ganska mysigt med regn! Men ey, det är SOMMAR nu. Vart fan är solen?

Anta min utmaning att PRESENTERA DIG. Vem är du som läser min blogg?

Jag kan bara gissa en bråkdel av de som läser min blogg. Maria & Joakim. Rebecka. Sara. Jonna. Kurre. Jennie (det vet jag för att du kommenterar ibland) & Johans flickvän Madeleine. Har jag rätt? ;) OCH vilka är ni andra? Kommentera.

So long

Kommentarer
Postat av: M

haha Du har helt rätt! men jag gissar att någon har skvallrat :) Håller en tumme för att du kommer in på det du vill.

2009-06-08 @ 14:59:47
Postat av: Martina

JAG läser ju din blogg oxå gumman!!

2009-06-08 @ 15:07:16
Postat av: Ida

M; Ja, Niklas är den skyldiga. Han sa det för några månader sedan ;) Fast det var inte skvaller utan mer att ni tyckte det var tråkigt att jag inte kunde vara med & grilla & att det verkade suga att ha mina arbetstider. :D

2009-06-08 @ 16:47:19
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0