Onsdag

Jag vaknade tidigt imorse men sjuka kramper i äggstocken. Whattafakk! Låg vaken en bra stund & kved av smärta innan jag lyckades somna om i några timmar. Sedan var det upp & hoppa för en promenad i det inte alltför vackra vädret. Det blev en sväng till solarieöarna & en sväng till kiosken för att köpa värdekort inför tågresan imorgonbitti. Ska somsagt på intervju i Lkpg.

Nu är jag hemma & sitter i bara skinnet efter en varm, lång dusch. Har smörjt in mig med bus också för att få lite extra färg. Det kan behövas när solen lyser med sin frånvaro. Som brun känner man sig lite fräschare. Inte sant? Jag påbörjade också ett snuskprojekt, slutförde det också - efter många svordomar. Kan ni gissa vad jag pratar om? det jävla avloppet i köket det har varit stopp i. jag tycker det är karlgöra att rensa avlopp, men min sambojäkel håller inte med. Det fungerade inte ens när jag hotade med diskstrejk. :| Märkligt. Nu är det gjort iallafall & det var så vidrigt att jag fick kväljningar. Hoppas det tar lång tid till nästa gång.

Nu ska jag sätta mig & pyssla med lite allt möjligt i lugn & ro. Blandannat göra en planering. I punktform med frågeställningar & olika lösningar. Ska klura lite på plan B också! Sedan ska jag slänga mig i soffan & läsa VR som anlände med posten idag. & så måste jag kolla upp tågtider & det får jag inte glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0