Pilates

Eftersom vädret inte känns speciellt pålitligt har jag inte kommit iväg på någon promenad, vilket ordinerats för mitt "tillsfrisknande". Men nej, jag har inte bara legat på latsidan. Har faktiskt kört pilatespass hemma på vardagsrumsgolvet, med katterna som sällskap. Först samma som igår & sedan 2 andra jag hittade på youtube. Nu är jag svettig & helt slut efter ca 27 minuters slit. Pilates är skönt, avslappnande på något vis :) Passar mig perfekt. & snart är jag i form för beach 2009. Det är bara brännan som måste jobbas lite på. Hoppas det blir fint vder under min sjukskrivning. Jag tänker faktiskt vara ego & inte lägga upp klippen på passen jag kör ;) Men om du är intresserad lämna en kommentar så kan jag göra ett undantag.

Jag har suttit & sjungit till Singing Bee. Min sambo undrade om jag blev glad efter samtalet med Maria. Klart som fan jag blev! Speciellt eftersom vi kanske ses väldigt snart? Ih! Men det är höga toppar & djupa dalar. Jobbigt. Jobbigt va jobbigt va?! Åh. Vet ni? Jag har tjatat sönder min sambo. Vill gärna köpa vattenballonger & kasta på folk som går förbi. Men han är inte så på. Någon annan som har barnasinnet kvar & är på? I hope. Saris, vad sägs? Du känns som ett säkert kort för lustigheter.

Nej, nu ska jag hoppa i kläderna & bege mig ut på en promenad. Sedan blir det en låååååååång skön dusch.


Jag ser gravid ut i dendär klänningen. Eller kanske var det bara tillfälligt pga förstoppning? Beach 2009 snart är jag här. Tackvare pilates, promenader & inga hungerskänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0