Söndag

Gäsp! Vad trött jag är. Det tar faktiskt på krafterna att bara ligga still & sola. Dock hade jag idag väldigt svårt för att ligga still, var rastlös som få. & sjukt irriterad på att jag inte kunde sola ryggen. Lika bra att låta den vila eftersom den blev riktigt brun igår. Det sved liiite. Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Busat & myst med katterna, diskat massa gånger & ätit en sallad. Mums! Man är inte ens hungrig i denna hetta. Men äta bör man annars dör man?

Jo, igårkväll träffade jag Rebecka en sväng. Jag fick godis från taxfreen, yes! Så rart av henne :) Vi var en sväng på världens bar & skulle käka. Men de verkar bytt ägare & hela stället var annorlunda. SJUKT DÅLIG STÄMNING! Vi gick därifrån & var irriterade båda två. HAHA! :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0