Tänk om

- jag inte blir antagen till någon skola! Då dör jag. Jag kommer gå under totalt. Ljuset i tunneln, min räddning för att bryta den onda cirkeln är att göra något helt annat. Slippa jobba nätter. Ha sömnstörningar & inga rutiner alls. Ni måste hålla tummarna för mig. Mitt liv hänger på en skör tråd just nu. Jag går som på nålar. Posten har somsagt redan varit här idag. Det blev inga glädjande besked, brevet jag fick hade jag inte ens förväntat mig. 4 antagningsbesked kvar. 3 stycken denna vecka. Åh åh åh. Hoppas alla kommer redan imorgon. Orka gå & vänta! Jag känner mig som ett vrak. Sover fortfarande inte bra. Magen krånglar. & mat försöker jag pilla i mig så gott det går. Hm. Allt är upp & ner, hela tiden - som en jäkla berg & dalbana.

Det nya schemat ligger uppe & det var som ett hårt knytnävslag rakt i magen eller som en hård jävla käftsmäll. BARA nätter. Tack. Tack som fan. För det behöver ju jag. Nej, det går inte längre. Jag har mina planer. Men allt hänger på antagningsbeskedet! Om jag har tur. Om gud är på min sida. . så kommer jag in, då kan jag säga upp mig redan på måndag. Men det känns som en lång jäkla resa att behöva jobba nätter uppsägningstiden ut. Jag blir galen. Har varit hemma i 21 dagar nu. Jag borde må bättre, men jag gör inte det. Det är som en klump i magen. Hela min kropp skriker - GÅ INTE TILLBAKA DIT! Varje gång jag tänker på jobbet & dendär jäkla stressen får jag ångest.

Imorgon ska jag till B. Jag måste berätta exakt hur jag känner. Hur mycket jag tänkt sedan förra veckan & hur dåligt jag mått. På onsdag ska jag på återbesök hos läkaren. Varför vet jag inte. Men jag måste stå på mig & berätta även för henne att jag fortfarande mår så sjukt dåligt. Jag känner inte igen migsjälv. Det gör inte min stackars sambo heller. Aw. Så fin han är min prins. Men en jäkla nörd som inte låter mig har kvar taggarna på facebook. Bah

Kommentarer
Postat av: sara

Jag håller tummarna för dig gumms!

2009-06-15 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0