Bloggar

På bloglovin´ följer jag:

Sara 

Rebecka 
Jonna 

Heja Abbe 

Elin 
Jenni 
Cissi 
Maria 
Rebecca 

Sara skriver sjukt bra, om precia allt. Många tänkvärda inlägg, mycket skratt, bilder & musik. Rebeckajävel uppdaterar för sällan! Jonna är en upptagen småbarnsmamma som runkar balle hellre än att hålla oss uppdaterade om vad som händer i hennes liv. SÄMSTA UPPDATERINGEN! Abbes pappa skriver sjukt bra om vardagen med Abbe & storebror, mycket kloka ord En helt underbar blogg! Elins blogg tycker jag är en vardagsblogg blandat med inredning & mammablogg. Tycker den är bra. Jenni lägger upp mängder av bilder på kläder & skriver om alltmöjligt. Cissi uppdaterar inte så ofta men när hon väl gör det är det ofta välformulerade tankar kring livet & om att kämpa. Maria skriver om allt, mycket the hills & hår. En skön blogg! Rebecca lägger upp massa bilder på hennes lilla familj & skriver mycket om alla jäkla steg hon tar som får mig att känna mig som en soffpotatis :D


- Det finns dock bara en blogg jag älskar - Egoina! Den är klockren & jag läser den toknoga som besatt.


- Bloggar jag hatar:
Gaystyle
Kissie

Varför orkar jag inte gå in på. Men de är båda sjukt tragiska!


Vilka bloggar följer ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0