You suck

                                         


Kommentarer
Postat av: Jonna

Eh tack? :) :)



Hur mår du? Vet inte om du försökt ringa mig något, flera som påstår att dom både ringt och skickat sms, utan att min mobil har upplyst mig om det!? Börjar fundera på om det är dags för en ny telefon kanske? Iallafall, jag har inga pengar på mobilen så det är anledningen till min frånvaro. Hoppas du mår bra, håller tummarna för utbildningarna.

2009-06-09 @ 00:59:35
URL: http://gliittertankar.blogg.se/
Postat av: Jag lääser ju ;)



Hallåååå jag ringde cp vårdcentralen förut för jag var tvunge att förnya mitt recept. Vet du vad kärringen säger efter att jag förklarar min oro kring att jag är rädd att jag inte kommer klara av att sommarjobba heltid pga svår smärta ganska ofta. idag är smärtan hög så jag har svårt att tro att jag kommer kunna klara av att jobba, men jag VILL!!!!



Jag känner ändå mig själv så pass väl så jag kan mina gränser..men vårcentralen tror inte att man är tillräckligt kompetent för att själv ha svar och lösningar på sina problem!!!!FUCK U!!

Jaaa iaf..hon menade att jag kan vara hemma 7 dagar på eget bevåg utan sjukskrivning från läkaren..Ehhh hörde hon ens vad jag sa?!?!??!

JAG VILL JU FÖRFASEN INTE BLI SJUKSKRIVEN..JAG VILL JOBBA::.MEN KOMMER JAG KUNNA JOBBA HELTID ÄR FRÅGAN..OCH VAD GÖR JAG DÅ ISF?!

Inkompetenta ID T.

Det va som att prata med en vägg. Hoppas jag får mitt recept snart iaf..Vet ej hur jag ska stå ut.

Skulle kanske vara bäst att jobba halvtid..men jag blir ju säkert osams med arbetsgivare. Lär ju inte få positiv respons iaf.



Hur är det med dig? Förstår att det e skönt att vara hemma fr jobbet eftersom du vantrivdes så danT? Jag mår bra av att jobba men tyvärr inte när smärtan är hög... men íngen fattar verkar det som!!!Fan alltså!!!

2009-06-09 @ 11:21:52
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0