Av någon anledning så har du fortfarande vänner.

Om jag hade varit en rappare hade jag varit 50 cent :) Jag älskar dedär små testen man kan göra på facebook när man inte har något bättre för sig. Tydligen är jag en urtråkig nykterist & mitt riktiga kvinnonamn är Ursulla. ^^ I sex & the city är jag Carrie & den hundras som skulle passa mig är en Heidi som Maria har. Det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Jag vill ha en Engelsk Staffordshire bullterrier!

Jag undrar vart min sambojäkel håller hus. Han har jobbat, sedan tränat & när jag pratade med honom för 2 timmar sedan skulle han basta. Jag börjar ana att han håller sig borta från mig ;) Men det gör inget för här sitter jag & lyssnar på musik & sjunger med. Det får jag ju inte göra när han är hemma :$ Bäst att passa på.

LYSSNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0