Då var det måndag

Imorse väcktes jag av en härlig puss & drog ner min älskling i sängen för en bamsekram :) Sedan var det bara att hoppa in i duschen & försöka vakna till liv. Katterna packades in i buren, min starka karl fick bära eftersom dom väger som fan. Påväg till bilen möter vi Johan som är på promenad med barnvagnen & Bella. Vad stor hon blivit. Hon pratade med Bob & skrek "iiiiiiih".

Det började ganska snart snöa men vi hade inga planer på att ge upp så vi fortsatte med två skrikande kattjäklar i baksätet. Att åka bil utan att se vad fan som händer är ingen hitt. Åksjuka kanske? De brås nog på matte ;) Vi sprang omkring som galningar i skogen med katterna, de var helgalna & överlyckliga. Grillade korv gjorde vi också & drack en kopp kaffe för att värma oss. Katterna tyckte landet var mycket trevligt eftersom det finns fönster åt alla håll & massvis smaskiga fåglar att titta på.

Trots att jag varit så trött att mina ögon är rödsprängda har jag inte fått en blund än. Kollat Gossip Girl & Beck, pratat i telefonen & bara varit. Det har varit en härlig söndag minsann. Lördagsnatten på jobbet var helt störd. Det var ett bråk med 15 personer inblandade, men jag såg det inte. Jag är inte blind, det var bara så sjukt mycket folk. ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en härlig dag trotts vädret :D

2009-03-23 @ 01:07:23
Postat av: Fia

Låter som en supermysig utflykt!! KRAM

2009-03-23 @ 07:45:59
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0