Dagens händelser


En riktig sovardag har det varit idag, har inte sett till katterna speciellt mycket. Dock har jag smygit mig på dem för att få lite kärlek & på köpet hår överallt. De fäller förjävligt nu. Vad har jag annars gjort idag? Telefonerat med Rebecka, Emelie & så ringde mamma (kors i taket!) Stackarn är sjukskriven pga x antal brutna revben. Tvättat jar jag gjort sedan 17 också, skönt med kvällstid. Allt hinner liksom bli torrt eftersom jag har torkrummet till klockan sju imorgonbitti, om jag vill. Jag var förbi palace & hämtade min vinst också!



Ah, nu är väl inte kortet taget ur den bästa vinkeln. Så blir det kätt mig sig själv som både modell & fotograf :) Men tishan satt bra & jag är lycklig nu. Tack Jenni!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad bra att den passade :)

2009-03-05 @ 20:25:36
URL: http://annajennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0