Det blir ett godkväll återigen :)

Jag har inte hunnit blogga eftersom jag jobbat 11-17. Därefter sprang jag en snabbis på stan & köpte hårfärg. Hade tvättid kl 17, så det var bara att springa hem. Nu har jag iallafall hunnit färga håret & kört några maskiner. Om typ en halvtimma är det dags att åka ner & hänga tvätt. Jag älskar att tvätta kvällstiden eftersom jag får ha kvar det i torkrummet till klockan sju imorgonbitti om jag vill. Eftersom jag ändå är vaken till småtimmarna kan jag traska iväg då & hämta upp det. Tänkte att jag skulle försöka sova lite mer idag. Inatt blev det inte mycket sömn. Rebecka & jag gick till max inatt & jag somnade först vid tre nångång. Bah. Hur blev håret då? Jag tror jag ser ut typ som en morot. Det blev kastanj eftersom jag är rädd för att få grönt hår. Projektet att bli chokladbrun får en frisör minsann hjälpa mig med, när ekonomin tillåter :) Just nu är det massa annat på inköpslista + spara till äventyret som gäller. Nu känner jag att jag inte har tid med bloggen. Så ha en fin kväll hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0