Drömmar

Här sitter jag & drömmer mig bort till varmare breddgrader. Funderar över varför min lönespec aldrig kommer förrän samma dag. Då har jag självklart redan hunnit kolla på internetbanken. Jag ska gå en sväng på stan efter jobbet på onsdag & handla hårfärg. Nu är jag trött på mitt råttfärgade hår. Jag kanske unnar mig ett klädesplagg också, det är jag värd! :) Dock gäller det att hålla i pengarna. Fast denna lön vet jag blir bättre än de förra eftersom jag hade mer timmar. Här är det spara som gäller. För jag ska iväg på ett äventyr minsann. Ser fram emot det sjukt mycket, men jag berättar inte vad det gäller. Ha! Nu ska jag kolla CSI.

Kommentarer
Postat av: Therése

Trevlig blogg du har :)

2009-03-24 @ 08:29:45
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0