Duktigt Ida!

Som ni ser har jag nu bakat :) & jag tvingade precis iväg min sambo för att handla grädde. I ugnen står våra grösaker/potatisar, snart är det alltså dags för mat & dessert på det. Navy CIS först & sedan Desperata hemmafruar. Det kan inte bli mycket bättre! Wiiie. Jag har dessutom hunnit med att diska, städa köket & dammsuga sofforna. Duktigt Ida!

Jag kan bli så grymt irriterad på min sambos ständiga frågor.
- Har du sett mina brillor? Vart är stekpannan? Vart har du lagt grytvantarna? Vart är toapappret?

Till saken hör att han inte öppnar sina ögon innan utan det första han gör är att fråga mig. Frustrerande. Men utan att leta kan jag oftast svara härifrån vart sakerna är trots att jag inte rörde dem sist. Är något borta eller så - är det självklart min fel. Känner ni igen er? Jag älskar såklart min tok ändå, han är så charmig. Jag älskar de dagar då fjärilarna fortfarande kittlar i magen efter mer än fem år tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Sara

Typsikt karlar :D men det är nog så de ska va, I suppose :)

2009-03-04 @ 01:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0