^^

Jag är sjukt seg, känner inte alls för att jobba idag. Är fortfarande förkyld & aningen hängig, men det är bara att bita ihop. Har hunnit med att söka 2 jobb idag, heltidstjänster. jag känner mig desperat alltså. Skulle nog kunna ta vilket jobb som helst, bara det var heltid. & gav mer cash! Det är så förbannat tråkigt utan rutiner, det känns faktiskt som att jag inte har något liv. Ledig tid går åt till att sova, planera för sömn eller bara ligga vaken & tänka JAG MÅSTE SOVA! Nattarbete är inget för mig. Jag måste komma igång med träningen också & det är fan i mig kört när jag jobbbar sådär udda. Det går åt så mycket tid till att ställa om sig & det hinns inte med innan det är dags för natt igen & sedan dag. Jag vill ha ett heltidsjobb. Rutiner! Mina ögonbryn fick inte speciellt mycket färg igår, så jag sitter här idag igen & gör ett nytt försök. Har hunnit med allt jag skulle göra idag innan jobbet, nu är det bara att sminka mig & klä på mig men det får vänta. Jag ska ju knalla först om 2 timmar. & det ser jag somsagt inte fram emot. Det är nästan så att det vänder sig i magen. Dels har jag dåligt samvete/ångest eftersom jag har varit sjuk & satt dem i klistret. Men jag kan inte rå för att jag är sjuk, det är inget jag önskat! Samtidigt känns det som att jag tröttnat. & det är väl inte så konstigt med tanke på att jag inte trivs med tiderna & att det inte ger speciellt mycket pengar. Får fortsätta jakten efter något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0