. . .

Vad seg den där förbannade maskinen är. Orka stå där nere & vänta! Det är bara att hoppa i tofflorna & åka hissen ner snart igen. Bah. Sitter & knaprar på en morot sålänge. När jag kommer upp igen får det bli lite havregrynsgröt. Bob ligger på vardagsrumsbordet & solar sig. Han är en riktig solkatt. Så söt att jag nästan dör. Jag tror minsann att han ska få ut & rasta på taket när jag är tillbaka.

Jag har lite småpanik, måste få mer timmar! Jag behöver pengarna om jag ska kunna göra ett litet äventyr i September. Men jag lever på snabbmakaroner om så krävs, för jag ska fan med, så enkelt är det :) Om jag struntar i läsk & godis varenda jäkla dag. & struntar i att äta mat ute så borde jag lätt kunna lägga undan MINST 500:- per månad. Sjukt att vissa "butiker" tar 25:- för en 1.5 liters cola. Det blir 750:- i månaden om man nöjer sig med en sån om dagen ;) & allt jävla godis jag stoppar i mig ska vi inte tala om. ^^ Nej, nu är det spara som gäller minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0