Fågel som fågel för fan

Anledningen till att jag inte bloggat tidigare idag är för att jag så fort jag vaknade slet med Rebecka på en promenad som tog oss mer än 3 timmar. Den enda gången vi satt var när vi käkade kokt korv på City Gross. Katterna behövde torrfoder minsann. Det var en skön promenad, fast det blev förbannat kyligt då solen försvann. Jag hörde hur det prasslade i ett buskage & ut springer något som jag väljer att kalla TJÄDER! Rebeckajävel förklarade för mig att det var en fasan. Jag är fortfarande bitter. Fågel som fågel? Därefter jar jag ägnat min kväll åt att diska, duscha, läsa tidningen, kollat gossip girl & nu sitter jag här i reklampausen på Beck. Hunnit med att färga ögonfransar & bryn har jag gjort & käkat morötter, blomkå & guka i dipp :) Återgår nu till filmen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0