Godkväll

Imorgon ska jag jobba likaså torsdag, fredag, lördag & söndag! Puh. Sedan är jag ledig måndag & jobbar tisdag igen. & så är vi redan inne i april! På söndag är det dags för sommartid. Vi går mot ljusare tider. Aw. I april har jag ett soft schema. Bara en helg natt, en söndags-stängning. & vardags-stängning 3 dagar i rad  17-01-30 + 21.30-01.30. & min långledighet över påsk! Ååh. Sambon klagar över mitt knapprande på tangentbordet. Ha! Ska han säga som spelar & skriker som en tjej när det inte går bra eller som försöker tvinga på kolla motorcross-filmer på youtube & uppskatta ljudet.

Jonna - en fika snart, innan barnet är ute? När kan du, hör av dig!?


Robin, Fia & Kax - restaurangbesök i stan kanske, snart? Vi får planera.


Jonnis - Fräcka i helgen? Jag kan lördag efter kl 18! Eller söndag efter kl 20.


Maria - hunnit checka läget över påsk? Slå en pling & informera mig.


Rebecka - en lakritsshotskväll & utgång? Vi får kolla upp det, visst?


Kommentarer
Postat av: Fia

Det tycker jag låter som en bra idé! Vi bestämmer en dag snart! Vad synd att du ska jobba hela helgen!

2009-03-25 @ 07:22:24
URL: http://fiavin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaa det tycker jag. Men bebisen kommer nog vilken dag som helst nu. Idag är enda dagen den här veckan som jag har ledigt från skolan. Kanske nästa måndag när du är ledig, eller onsdag?? Keep in touch

2009-03-25 @ 13:04:30
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0