Godmorgon!


Jag tror Bob önskar han var en prydnads-niggah!

Äntligen är jag uppe! Min ursäkt till att jag legat på tok förlänge i sängen & dragit är för att jag försökt sova mitt min huvudvärk. Dessvärre tror jag inte att det lyckades. Jag hatar såndär huvudvärk då det ilar i ögat!  En annan anledning till detta är att jag lyckats vända dygnet igen. Jag som var så duktig ett tag & lade mig tidigt, det fungerade tills jag jobbade natt igen. Då var det liksom kört. :/ Bah. Jag har med andra ord inte hunnit med något idag & ibland är det förbannat skönt att bara vara. Gokarten blev inställd & uppskjuten till en helg då jag jobbar. Behöver jag säga att jag är riktigt bitter? Det är jag hursom. Jag går miste om allt kul i livet. På dagens schema står storstädning med STORA bokstäver. För imorgon fyller min snygging år, tänka sig att han blir hela 24. Jag har svårt att förstå att jag själv blir 23. När någon svarar måste jag alltid tänka efter för att inte säga 18. :| HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har samma problem, jag glömmer jämt bort att jag blir 23. tror fortfarande att jag är 21:)

2009-03-13 @ 14:32:07
URL: http://thesoundoftears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0