Godmorgon :)

Nej, jag mår inte bättre idag. Inte på långa vägar. Natten har bestått av osammanhängande sömn, snyta mig konstant tills jag fick nog & stoppade näsan full av papperstussar, huvudvärk, ingen ställning har varit skön att sova i vilket resulterat i att jag snurrat runt runt större delen av tiden jag borde fått min skönhetssömn & smärta. I både ansiktet, huvudet & nacken. & vet ni vad? Idag hatar jag solen! Det gjorde jag igår med när den så vackert lös mig i ögonen då jag var påväg hem från jobbet. Jag var nästan tvungen att blunda eftersom ljuset gjorde så ont. Pratade med en kvinna från vårdcentralen nyss. Hon tyckte att jag skulle gå till apoteket & köpa zinova som tydligen skulle lösa upp slemmet jag har i bihålorna. Sedan frågade hon mig lite mer ingående om nackstelheten & huvudvärken & bad mig dröja en stund. När hon kom tillbaka sa hon att jag hade fått en tid till doktorn för att de skulle kunna utesluta något allvarligare. Jaha, som vadå? Jag fryser något så fruktansvärt. Varför kan jag aldrig få vara frisk? Det är så påfrestande att dras med ständiga förkylningar. Som i sin tur leder vidare till olika sjukdomar. De senaste två månaderna har jag haft streptokocker & virusinfetion. Det får fan vara nog. Jag vill kunna leva ett normalt liv utan dessa förkylningar hack i häl! Borde jag inte avverkat alla olika förkylningsvirus som finns, snart? Säg att jag har. Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0