Grisjävlar!

Vilken natt. Vilka grisar det finns. Det är så att man inte tror sina ögon. Hur full jag än är skulle jag inte kasta mat omkring mig. Visst att man kan råka spilla ut läsken. Men det börjar bli irriterande när det är som ett hav av cola på golvet, blandat med matrester. Nu är jag iallafall vaken efter knappt fem timmars sömn. Vaknade av att mobilen ringde. Bah. Tråkväder idag, jag som kände för en långis med Rebecka. Nu känns det mest bara som att jag vill mysa i soffan hela dagen :) Är nog för trött & sliten för att göra något vettigare. Men lite god mat vore inte helt fel. Förslag kanske?

Kommentarer
Postat av: Fia

Fläskfilé är gott :) Det skulle jag gjort ikväll om vi inte var vrål magsjuka! :(

2009-03-08 @ 17:37:09
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0