Hoppas du skämms!

Moget Elmir. Kajsa kanske hade fått nog av erat snack & ville dissa din attityd & hon tycker kanske att bigbrother var ett bögprogram. Jag trodde inte mina öron när du sa - "Min bror var med i Big Brother!" Ey, vilket år vad det? Att du lever på det fortfarande. Han är ju förfan som vilken person somhelst. Vad har han åtstadkommit sedan dess? Jag vill inte ha min fitta slickad! & jag tycker det är minst sagt respektlöst att beté sig så som du & dina vänner gjorde. Jag hade hoppats på respekt när jag bad er vara tysta. Inte ens när jag skrek Håll käften, när Kajsa bad er gå eller när vår arbetsledare försökte förklara för er att DETTA ÄR VÅR ARBETSPLATS. VI VILL INTE BLI SEXUELLT OFREDADE! Ni var ju så tuffa "ring polisen då, ring då". Jag tror inte ni var så tuffa när de fick tag på er. Hoppas att det kan få er att förstå att man inte betér sig hur somhelst! Även om det inte kommer få några andra följder så borde detta få er att tänka till. Det är inte okej att göra sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0