Jag fick besök :)



Så fort jag satt igång telefonen & som tur var valde att använda ljud så ringde telefonen. Det var Lillen som undrade vad jag hade för kod. De hade försökt få tag på mig många gånger, men jag sover numera med telefonen avstängd av olika skäl. Vi drack en kopp kaffe & snackade lite skit & spånade lite löst på nästa gång vi ska ses lite längre :) Vilken härlig dag. Solsken & varmt som satan. Jag svettas. Ska hoppa in i en dusch & fräscha till mig lite, sedan ska jag & älskling åka en sväng med bilen lite senare. Jag mår inte bättre idag, har sjukt ont. Men det är bara att försöka se det positiva. Nångång ger väl bögbihåleinflammationen med sig. Adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0