Jag har deklarerat :)

Woho! Hade fått deklarationen på posten idag & kunde inte vänta tills jag var uppe så jag slet upp den i hissen & vrålade - wohooo! Hoppas inte grannarna hörde mig :$ Jag har ju gått som på nålar eftersom jag var så sjukt nyfiken på om jag skulle få tillbaka något & det är väl ganska uppenbart att jag fick det. En större slant än jag räknat med! Med andra ord behöver inte jag leva snålt som fan för att spara till det planerade äventyret. Slantarna jag får gå direkt ner i spargrisen :) & jag behöver inte lägga undan lika mycket varje månad som jag hade räknat med. Jag kanske kan unna mig ett par skor & lite kläder? Yes.

Mamma ringde precis & berättade att hon varit & matat ankorna med Amanda & sprungit på Lillen, Fia & Kax på parkeringen. Nähä. Dags att kasta ut sambon från badrummet! Vi ska ju fan åka snart. Han är så jäkla seg. Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0