Jag har många brister

Vätskebrist
Näringsbrist
Motivationsbrist



Ni anar inte hur tråkigt jag har. Dessutom är jag sjukt trött. Det känns som mjöksyra i mina ben. Funderar på om jag ska ta en dusch, problemet är bara att jag inte orkar stå upp. Jag känner för att lyssna på musik, men det går inte.  Igår dammsög min älskling datan i en timma! Sedan glömde han koppla in alla sladdar verkar det som & jag tänker inte försöka mig på det. Jag vet att det kommer sluta med att jag antingen tar sönder datan eller får en stöt & dör. Ey, jag är inte tekniskt lagd.

På onsdag är det lön. & här sitter jag 2 dagar innan & funderar på allt jag är sugen på. Jag har en last. Ett beroende.



Det negativa är att dessa godbitar ger mig halsbränna. VARFÖR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0